Jobbyen FAQ

Spørgsmål omkring CV

1. Hvordan opretter jeg et CV?

Du skal klikke på “Opret mit CV” i menu, når du er logget ind.

2. Hvordan ændrer jeg mit CV?

Når du har oprettet dit CV, vil du kunne se din “Mit CV” I menu. På den side finder du knappen “Rediger mit CV”.

3. Hvordan sletter jeg mit CV?

Når du har oprettet dit CV, vil du kunne se din “Mit CV” I menu. På den side finder du knappen “Slet mit CV”.

4. Hvordan importere jeg mit CV fra LinkedIN?

Du kan importere dit CV eller data fra LinkedIN ved at log in via LinkedIN. Herefter bliver du ført over på en side fra LinkedIN, hvor du skal godkende, at Jobbyen må importere data fra din LinkedIN profil. Når dette er accepteret, bliver du sendt tilbage til Jobbyen, og skal herefter udfylde de manglende felter, som ikke er blevet udfyldt I forbindelse med import af dine data fra LinkedIN.

5. Hvordan importere jeg mit CV fra Jobnet?

Du kan importere dit CV eller data fra Jobnet ved at bruge dit CV-nummer fra Jobnet samt det fornavn eller navn, du er registreret med. Du vil herefter blive ført over på en side, hvor du kan udfylde resterende felter, for at færdiggøre dit CV.

6. Hvordan sætter jeg mit CV online/offline?

Du skal klikke på “Mit CV” i menu, hvor du finder knappen “Offline CV”.

7. Hvordan sender jeg et link til mit CV?

Du skal klikke på “Mit CV” i menu, hvor du finder knappen “Kopiere mit CV link”.

Spørgsmål omkring din brugerprofil

1. Jeg har glemt mit password?

Du skal klikke på knappen “Log ind”, hvor du vil finde linket “Glemt adgangskode”. Herefter skal du indtaste din email adresse, hvor du vil få tilsendt en e-mail med et link til at nulstille din adgangskode.

2. Jeg kan ikke åbne de links jeg modtager fra Jobbyen?

Dette kan skyldes at din e-mail udbyder blokere for links i e-mail. Du skal klikke på et link i toppen af e-mailen, for at acceptere links fra Jobbyen som afsender.

3. Jeg modtager ingen mails fra Jobbyen?

Nogle gange kan man opleve at e-mails fra Jobbyen ryger i uønsket eller spam indboks. For at undgå dette, bør du gå ind under indstillinger I din e-mail udbyder og tjekke hvorvidt e-mails fra Jobbyen er blokeret som afsender. Hvis dette er tilfælde, skal du ændre i din filtering af e-mails.

4. Jeg ønsker at ændre min e-mail adresse?

Du skal klikke på ”Kontoindstillinger” i menu, hvor du finder feltet for e-mail adresse.

5. Jeg ønsker at slette eller deaktivere min profil hos Jobbyen?

Du skal klikke på ”Kontoindstillinger” i menu, hvor du nederst på siden kan finde knappen ”Slet Konto” eller ”Deaktivere Konto”.

Spørgsmål omkring Jobagenter

1. Hvordan opretter jeg en jobagent?

Du skal klikke på “Opret jobagent” i menu. Efterfølgende kan du oprette alle de jobagenter, som du ønsker.

2. Hvordan ændrer jeg min jobagent?

På siden “Opret jobagent” har du overblik over alle dine jobagenter, hvor du kan slette eller redigere dine jobagenter.

3. Jeg har oprettet en jobagent, men har ikke modtaget nogen mails?

Det kan skyldes at det jobagent du har oprettet ikke matcher de jobannoncer, som vi har i vores system. Det vil være en ide at ændre dine jobagenter eller søge lidt mere bredt.

4. Hvordan sletter jeg min jobagent?

På siden “Opret jobagent” har du overblik over alle dine jobagenter, hvor du kan slette de jobagenter du ønsker.

Er du jobsøgende?

Error
2019 © Jobbyen ApS. All rights reserved.